luni, 29 octombrie 2012

Schimb de carti

Mistere si fenomene stranii de Dennis Ray
Poker in infern de Florian Lafani,Gautier Renault
Sinucideri ciudate de Tatiana Slama-Cazacu
Toba pictata de Louise Erdrich
Cele noua viezi ale lui Chloe King ,volumul 2 ,Rapirea de Liz Braswell
Morti pana la apus de Charlaine Harris (primul volum din seria Vampirii Sudului ) *carte cartonata
O istorie a lumii in 10 1/2 capitole de Julian Barnes
Legea celor puternici de Steve Fainaru
Thriller 1 de James Patterson
Sfarsitul hranei de Paul Roberts
Nostradamus mistersul cadranelor pierdure de Mario Reading
Scandal! escrocherii care au zguduit lumea de Fortune
Ecouri de dincolo de moarte de Johan Theorin
Blackwater ascensiunea celei mai puternice armate private din lume de Jeremy Scahill
Piaza rea de Camilla Lackberg
Zile intunecate de Yrsa Sigurdardottir
Toamna de Mons Kallentoft
Ura de Anne Holt
Londra insangerata de Geoff Nicholson
111 terorii ale conspiratiei de Jamie King
Razbunarea lui Finnigan de Roslung,Hellstrom
Ochii dragonului de Stephen King
Cum traiesc mortii de Will Self
Dimiter de William Peter Blatty
Amantul doamnei Chatterley de D.H.Lawrence
Climate de Andre Maurois
Drumul spre inalta societate de John Braine
Diabolicele de Boileau-Narcejac
Vanatoare de Martin Walser
Shangri-la de Julio Murillo
Fata si marea de Maureen Johnson
Jenny de Erskine Caldwell
Ucigasul din umbra de Matthew Scott Hansen
Kira-kira de Cynthia Kadohata
Sa fugi! de Jean-Philippe Toussaint
Criminali in serie de Laurent Montet
Vieti paralele de Ellen Meister
Sobolanul de Andrzei Zaniewski
Zeita razbunarii de Jackie Collins
Martin cel avid de William Golding
O noua senzatie in scoala de Melissa de la Cruz
Nu-i asa ca esti geloasa? de Melissa de la Cruz
Aniversare cu nabadai de Melissa de la Cruz
Gloss,glamour si o jungla de intrigi de Melissa de la Cruz
Hotel Transilvania de Chelsea Quinn Yarbro
Palatul de Chelsea Quinn Yarbro
Moartea la Dallas de Charlaine Harris
Clubul mortilor de Charlaine Harris
Moarta pentru toti de Charlaine Harris
Mort de-a binelea de Charlaine Harris
Categoric moarta de Charlaine Harris
The vampire Watcher's de Constantine Gregory
The Guilt Of Innocents de Candace Robb
Mica istorie a lumii de Dr. Anne Millard,Patricia Vanags







Daca sunteti interesati lasati un comentariu
Cartile le voi pune aici pe masura ce le voi mai citi

61 de comentarii:

  1. Pentru Micutele Mincinoase ai vrea Dragostea si Raul sau Statia polara?

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei:)Lasa-mi mailul tau,m-ar interesa Statia polara:D

    RăspundețiȘtergere
  3. http://fallinginlovewithbooks.wordpress.com/schimb-de-carti/

    In caz ca te-ar interesa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite aici lista mea, in caz ca te tenteaza ceva: http://corisbookfrenzy.wordpress.com/carti-la-schimb/

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexandra, mai ai Vagabondul milionar?

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna,m-ar tenta Totul despre sex.
    lista mea e asta:http://incurajezlectura.blogspot.ro/2013/03/carti-de-vanzareschimb.html
    dar daca imi dai un mail,iti spun ce mai am.anastacie93@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna,m-ar tenta cateva carti de la tine.putem vorbi pe mail?anastacie93@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce editii sunt Madame Bovary si Fahrenheit 451? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Fahrenhit 451 e editia noua de acum din 2013 -editura Paladin
    Madame Bovary e din 2008- editura Art

    RăspundețiȘtergere
  10. pe mine ma intereseaza apa pentru elefanti si gragui. de fapt mai multe. da-mi un mail te rog la bibi_dulcica13@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna,

    Mi-ai lasat un comment pe http://fallinginlovewithbooks.wordpress.com/

    M-ar interesa mai multe carti de la tine. Scrie-mi te rog un mail pe adresa: nuamch3f@yahoo.com

    Nu vad pe nicaieri adresa ta de email.
    Ms!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cronicile din Narnia m-ar interesa! setul complet, iti ofer Instrumente mortale 4 Casandra Clare+Olivia Joules si imaginatia hiperactiva+Aurul spartanilor aventurile sotilor Fargo. adresa mea de email agnes14181@yahoo.com, astept un email

    RăspundețiȘtergere
  13. Buna, am vazut comentariul de pe blogul meu. M-ar interesa A 16-a luna. Ce ti-ai dori pentru ea?

    RăspundețiȘtergere
  14. Salut! M-ar interesa acestea două:
    Criminali in serie de Laurent Montet
    Obsesia de Karin Slaughter
    Iar aici este lista mea http://hideseekdead1.blogspot.ro/2013/03/vanzare-de-carti.html
    Ai vrea ceva la schimb, măcar pentru "Criminali in serie" ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Salut! M-ar interesa Mobilul de Stephen King si Povestea lui Lisey de Stephen King,chiar sunt moarta dupa Stephen King:)) si tu vad ca ai ceva carti de la acest autor

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am Povestea lui Lisey :) Nu te mai interesează nimic de la mine pentru a-mi oferi şi Obsesia? :o3 Am upgradat lista azi :)

      Ștergere
    2. Un cuib de nobili de I.S. Turgheniev asta pare interesanta,lasa-mi mailul tau si vorbim

      Ștergere
    3. blood_ties13@yahoo.com :)

      Ștergere
  16. Mai ai moarte la Dallas si Mort de-a binelea?

    RăspundețiȘtergere
  17. Buna!Te-ar ar interesa primele 2 volume din casa noptii in ed de chiosc?

    RăspundețiȘtergere
  18. Buna ! Vreau si eu Spintecatorul. Contacteaza-ma la madison97madi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am CS 1, 2, in ed de chiosc, Fortele raului absolut, dar e putin mai uzata (sti ca au aparut acum 3-4 ani) chiosc, mai am AV 6 ultima carte chiosc partea a 2a in stare perfecta, primele 2 din Fetele Gallagher... asta chiosc

      Ștergere
  19. Răspunsuri
    1. Atunci Inceputurile + Spintecatorul pentru Jocurile Foamei 3 necartonat ?

      Ștergere
  20. Ale, vezi ca ti-am dat vre-o 3 emailuri:D, cred ca ai plecat pe undeva daca nu le-ai citit, cand te itntroci da-mi de veste, am nevoie de adresa ta de livrare!

    RăspundețiȘtergere
  21. mai ai vol 1 din jurnalele lui stefan? putem vb pe mail pretty_cristalll!yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna!Am si eu cateva carti de dat.
    Carti de vanzare/schimb:
    1.Generala,vol.1:Cei mai naspa ani din viata mea-James Petterson-20 lei
    2.Ochi-de-pisica-Margaret Atwood-10 lei
    3.O credinta oarba in ingeri-R.J.Ellory-15 lei
    4.Prietena diavolului-Peter Robinson-15 lei
    5.Vapaia-Henri De Regnier-5 lei
    6.Primele 3 volume din Cronica ilustrata a omenirii-10 lei/volum
    Toate cartile sunt noi si necitite.
    Vreau la schimb:
    -orice volum din Gossip Girl
    -orice carte de la editura Epica cu exceptia E usor sa te iubesc
    -astept si alte propuneri
    Ma puteti contacta aici :shosetzua96@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  23. Lista mea de schimb:
    a 16 a luna
    Moarta si inviata
    Si vreme e ca sa ucizi
    P.S Te iubesc
    Nono
    Gelozie
    Mostenirea familiei Van Alem
    Stingerea
    Obsesia
    Tentatia (amandoua in variata de librarie)
    Daca intereseaza pe cineva : butter.flyes@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vrea eu a 16-a luna, Daca o mai ai , ma poti contacta : dya_mary_girl11@yahoo.com

      Ștergere
    2. M-ar interesa cartea PS: te iubesc daca inca o mai ai. Am carti de Rachel Caine de dat la schimb. Ma poti contacta la peiumaya8@gmail.com

      Ștergere
  24. M-ar interesa a 16 a luna, daca o mai ai. Lista mea o gasesti aici:http://thecrazyworldoflexi.wordpress.com/vandschimb-carti/

    RăspundețiȘtergere
  25. Alexandra, ce ai zice de Micutele mincinoase si secretele lor pe seria The Ashleys?

    RăspundețiȘtergere
  26. Buna!Te inseteseaza Urâţii de Scott Westerfeld?

    RăspundețiȘtergere
  27. Am de dat la shimb:
    - primele 4 volume din Jurnalele Vampirilor ( ed. chiosc )
    - Fantomele ne stiu toate secretele
    -Academia vampirilor vol 2 ( ed.chiosc)
    - Academia vampirilor vol 6 partea a 2-a
    -O noua senzatie in scoala ( Ashleys #1 )
    - Lorelei de Ionel Teodoreanu
    - Un sarut la miezul noptii si Atingerea dragostei de Eloisa James
    - Celebritate de Jackie Collins
    Te intereseaza ceva? ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As vreau eu volumele din jurnalele Vampirilor, si iti ofer la schimb 3 volume din colectia Vampirii Din Morganville de Rachel Caine. Daca te intereseaza da mi mesaj la peiumaya8@gmail.com

      Ștergere
  28. ourbookpalace.wordpress.com/schimb-de-carti/

    RăspundețiȘtergere
  29. m-ar interesa cateva carti din lista ta .Te intereseaza ceva de la mine pentru un schimb de carti? http://cuvintevrajite.blogspot.ro/p/crti.html

    RăspundețiȘtergere
  30. http://alexandraa234.blogspot.ro/2013/10/de-vanzare.html

    RăspundețiȘtergere
  31. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  32. Hey, te intereseaza ceva de aici:
    http://dreams-have-wings.blogspot.ro/2014/05/schimbvanzare-carti.html ?

    RăspundețiȘtergere
  33. Hey as dori londra insangerata, cam ce ai vrea ptr ea? :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Hey! Am si eu cateva carti de dat la schimb cu carti de la Editura Trei. Ar fi:
    Rachel Caine- Balul fetelor moarte si Banchetul nebunilor din colectia Vampirii din Morganville
    Stapanul diamantelor de Jackues Futrelle (cred ca am scris bine numele autorului)
    Noua tehnici pentru accesarea puterii interioare de Baron Baptiste
    Cum sa stralucesti in orice situatie
    Contact pe peiumaya8@gmail.com

    RăspundețiȘtergere